dijous, 4 de juny del 2009

Goodbye Bill


Me’n acabo d’assabentar de la mort de l’actor David Carradine. No sóc gens amant de les necrològiques, al contrari, però en Carradine forma part de la meva història. Recordo els dissabtes a la nit veient la sèrie Kung Fu, una barreja de western i filosofia zen, era de les poques coses que feien a la tele que es podia veure. Vèiem la sèrie a casa d’una amiga i més tard sortíem tota la colla a prendre alguna coseta. Ja han passat molt anys, parlo del curs 74-75.

Més tard m’he anat retrobat amb el Carradine a diverses pel·lícules , però vaig acabar de redescobrir-lo amb la magnífica Kill Bill de Tarantino compartint cartell amb Uma Thurman. Tinc els dos volums a casa i molt sovint la reveiem amb els meus fills, és la nostra peli de capçalera.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada