dimecres, 15 de juliol del 2009

La Coca-Cola interessa


El que son les coses, sovint t’esmunys el cervell per trobar algun argument per escriure al bloc que pugui tenir interès i no et surt res. En canvi hi dies que d’un petit “divertimento” sorgeix un tema que té un cert ressò. Aquí teniu un exemple. Ahir fet proves amb la màquina de fotos, vaig fer-ne una de la llauna de coca-cola que estava bevent, la vaig pujat a l’ordinador i la vaig modificar una mica. Fet això vaig penjar la foto al mur del meu facebook i vaig posar aquest comentari: m’encanta. Us poso les reaccions que vaig tenir. D’un no res ha sortit un post.

Isabel Pozo Montero el 14 juliol a les 20:14
A mi también!

Manel Bel Queralt el 14 juliol a les 21:06
a mi tambe, a la llarga almillor mata pero de moment no m'engorda...a la llarga tot mata.

Isabel Pozo Montero el 14 juliol a les 21:07
:-)

Albert Martinell Jou el 14 juliol a les 22:15
No se si sabeu, que a España,porta un element cancerigen, prohibit a la resta d,Europa...ojo !!! El cancer es el gran negoci de las farmaceuticas... !!! Ens volen malalts abans que morts,...es mes rentable !!!.... Ah... un pesimista es un optimista ben informat... !!! Salut..

Pilar Bespín Minguillón el 14 juliol a les 22:45
A passar-se a la light...

Manel Bel Queralt el 15 juliol a les 00:28
i love zero, pel sabor...si m'agafa, que sigui amb bon sabor...si no me toca d'aixo igual me tocara de lo que sigue

Manuel Cáceres Castaño el 15 juliol a les 00:44
Perdó, però a Espanya porta el mateix element que a la resta d'Europa, no en va les normatives sobre aditius alimentaris són comunes a tota la UE. L'element de que parles (ciclamat sòdic, E-952) sí està prohibit als EEUU, en base a uns experiments amb rates el 1969. Actualment, està en estudi una petició de reaprobació per la FDA (Food and Drugs Administration) i actualment els científics consideren que no és carcinògen o co-carcinògen. Más info a: http://www.cancer.gov/cancertopics/factsheet/Risk/artificial-sweeteners
Manuel Cáceres Castaño el 15 juliol a les 00:48
I no, no treballo a la Coca-Cola.

Manel Bel Queralt el 15 juliol a les 01:01
tambe hi ha polemica amb el cafe, si es bo o dolent, ultimament jo prenc un cafe natural despres de dinar, diuen que el natural va be pal elzaimer...aixo de que es dolent suposo, que sera si necesites dormir, si tens la tensio super alta o abuses d'ell, es com tot...

Manel Bel Queralt el 15 juliol a les 08:57
http://es.noticias.yahoo.com/5/20090706/tlc-la-cafena-podria-evitar-el-deteriora-5da5357.html

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada