dimecres, 23 de setembre del 2009

Drogues, 4 ratlles


Mai he estat partidari de utilitzar drogues per modificar el meu estat psíquic o físic. Considero que introduir voluntàriament al meu organisme qualsevol tipus de substància que pugui alterar el meu comportament és una gran animalada, un organisme sa i normal, i el meu ho és, no ho necessita. Mentre que no sigui per prescripció mèdica sóc contrari a les drogues. De jove, sempre m’hi havia negat, ni un simple porro, ni una calada, res de res. No diem ja les drogues dures. Utilitzant un llenguatge actual, les drogues no estaven a la meva agenda.

He de reconèixer que sí he consumit com a usuari “social” les drogues “legals”: el tabac i l’alcohol. Fa molt anys, 24, que no tasto l’alcohol, només bec cervesa sense. Era un gran fumador de Ducados, el tabac el vaig deixar ja fa 12 anys; n’era conscient que no era bo, que no era sa, però el que em va fer abandonar definitivament l’hàbit de fumar va ser la constant insistència del meu fill gran que aleshores tenia 6 anys. (Paradoxalment el meu fill ara fuma, quina barra!)

M’han fet arribar un vídeo, sobre 10 drogues que no s’han de consumir al conduir. Ens expliquen amb claretat els seus efectes. Val la pena mirar-lo, està tractat amb un dosi d’humor elevada, segur que us farà somriure, el que m’agradaria que també us fes reflexionar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada