dimarts, 27 d’octubre del 2009

Sensible



Els colors intensos del CSI Miami, verds, blaus i ocres m’han impressionat, m’han recordat les magnífiques fotos que vaig veure a un digital alemany sobre Berlin: el festival de llums. Estic sensible.

Fent zapping he arribat a una peli on surten el Roger Moore i el Lee Marvin fent una cacera (matança) d’elefants, no ho he pogut aguantar la carnisseria i he canviat de canal. Darrerament hi ha coses que no suporto i els maltractes, sigui de persones o animals, no entren en el meu magí. Ho rebutjo d’entrada. Estic sensible.

Avui mateix he llegit al Facebook arguments a favor de les curses de braus, no he pogut acabar, ho trobo irracional, estic en contra i prou. Espero que el parlament faci el ha de fer i les prohibeixi definitivament. Estic sensible.


I aqui m'aturo, estic massa sensible.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada