dissabte, 27 de març del 2010

La prèvia


Reconec que sóc una mica especial, encara que signifiqui matinar m’agrada ser abans d’hora als actes. Em plau veure com es posen apunt els darrers detalls, l’arribada dels participants, de la premsa, el repartiment de les primeres acreditacions, els grupets que es van formant...

Avui toca la conferència oberta de la causa comuna, és dissabte 27 de març. Pavelló número 2 de la Fira de Barcelona. El d’avui és un dia de resum, de buscar conclusions, és el resultat de molts mesos de debat. Es un quart de 10 del matí del matí i ja obren les portes del recinte.

Només entrar cal un cop d’ull general per situar-se; els cartells ajuden a agafar una idea general del que ens trobarem. Una sala amplia. Sense parets, i 6 espais més petits , també sense parets on es faran les comissions. Hauran de funcionar 6 equips de so la vegada en un mateix espai, tot un repte tècnic.

Començo a saludar a gent; una mirada, un gest, unes paraules, un somriure. Em dirigeixo al taulell de credencials. M’acosto a la meva lletra, no cal que digui el nom em coneixen i em donem la credencial.

Passejo pel recinte, un gran muntatge, modern. La sala es va omplint, cares conegudes, cares noves. Parlo amb gent de l’agrupació de les Corts, de Barcelona i molts de fora. Tots i totes venim al mateix, tot i totes som el mateix. La megafonia anuncia la imminència de l’acte. Tothom espera, sona la música. Jordi Hereu, Raimon Obiols i José Montilla entren al recinte. La conferència ja està en marxa, parla l’alcalde Hereu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada