dimarts, 20 d’abril del 2010

La Diagonal somiada


Els que creiem en la vida, els que pensem que la superació dels reptes és un al•licient i no un problema ens agrada la pregunta que ens fa l’ajuntament de Barcelona. És important que les ciutadanes i els ciutadans, aquelles i aquells que vivim i trepitgem la ciutat cada dia, aquelles i aquells que nascuts a la ciutat o vinguts d’arreu del planeta vivim a la ciutat, puguem definir, amb el nostre vot, de quina manera volem que sigui la principal artèria de tota l’àrea metropolitana. Parlar de la reforma de la Diagonal és parlar del futur de la nostra ciutat, del futur dels nostres fills, del nostre futur.

M’agrada somiar, m’agrada imaginar, m’agrada que em preguntin. Bulevard o Rambla? M’inclino més pel bulevard, penso que pot donar molta vida al comerç, però tampoc em desagrada el model rambla. Tanco els ulls intento visualitzar la Diagonal del futur, sense cap mena de dubte la reforma s’ha de fer. Mantenir-la com està ara la condemna a una lenta decadència. La Diagonal necessita una bona sacsejada; deixar-la com està, quedar-se quiets, es cosa de covards o de polítics oportunistes. Cal afrontar el futur, no ens podem ancorar al passat, ni la Diagonal ni Barcelona s’ho mereixen

2 comentaris:

  1. Apreciat Sr.,

    He de suposar que és Vosté un tècnic entés en mobilitat, que ha cursat els sis anys d'Enginyeria de Camins, més Tesina i Projecte, o bé esteu titulat en Arquitectura Superior incloent Projecte Final de Carrera.

    Ho dic per la contundència que feu servir en el vostre article.

    Us semblaria raonable exposar a votació pública el model sanitari, o el % d'IRPF, o el xec escolar, o el % de principi actiu que han de aparèixer als medicaments genèrics?

    Potser hi ha tècnics que entenen més que Vosté, jo, i tots els votants que proposeu, no us sembla?

    Em disculpareu, però la votació que veig urgent jo és la que desallotgi al PSC de l'Ajuntament. Suposo estareu d'acord amb mi en la bonança de l'alternança.

    ResponElimina
  2. Demostració estàtica a la Diagonal aquest diumenge 2 de maig al matí. Participem i fem història junts http://diagonalbarcelona.files.wordpress.com/2010/04/instruccions.pdf

    ResponElimina