diumenge, 12 de juny del 2011

Democràcia, Franco i resultats electorals


El meu amic Jaume m’envia aquets a foto des de Santiago de Compostela. Per si algú no s’ha assabentat estem al 2011, fa gairebé 36 anys que va morir en Franco i encara hi ha carrers amb el nom del dictador! És una prova ben visible de la poca feina d’educació democràtica que s’ha fet durant aquest temps. I encara ens estranyem d’alguns resultats electorals?

ATENCIÓ: sembla que l’he vessada, resulta que el carrer del que parlo no està dedicat al Francisco Franco sinó que ho és als peregrins francesos. Rectifico, doncs, el meu error. Però al meu favor vull dir que si busqueu calle o avenida Francisco Franco a qualsevol buscador d’Internet en trobareu un munt de ciutats o pobles que encara el tenen. Disculpeu la meva errada. Gràcies

1 comentari:

  1. Se refiere a los peregrinos franceses, el origen de la calle es medieval. Nada que ver con Francisco Franco

    ResponElimina