dimarts, 22 de novembre del 2011

Resultats electorals: 2 motius i 4 conclusions


Primer motiu: separació entre els socialistes i el seu electorat habitual, o el distanciament de la parella

Segon motiu: l’electorat se sent traït pels socialistes, o un membre de la parella pensa que li han posat les banyes.

Primera conclusió: resultats pèssims i pujada d’altres partits, o l’amant despitat s’ha anat amb un altre.

Segona conclusió: cal treballar de valent per intentar recuperar l’electorat, o amb un ram de flors no n’hi ha prou per recuperar a l’amant despitat.

Tercera conclusió: cal tornar a guanyar la confiança majoritària de l’electorat, o l’amant ha de “perdonar” la presumpta infidelitat.

Quarta conclusió: Si no se’l vol perdre per sempre no es pot tornar a fallar a l’electorat, o una nova infidelitat serà causa de divorci.

Queda clar? Alguna pregunta més?

4 comentaris:

  1. Molt bones les teves concusions, jo no soc militant però sempre he estat "enamorada" del PSC, em dol divorciarme, però fa temps que no veig la ideologia inicial del PSC,potser la " cúpula " haurà d'escolatar als militants de base i als com tu que estan des de la seva fundació, perquè sino el divorci pot ser massiu. REFLEXIONEU ¡¡¡¡

    ResponElimina
  2. En això estem, reflexionant. Com bé saps tenim properament un congrés que, si bé no arreglarà tots els problemes del PSC, ha de servir per definir les noves pautes d’actuació i redreçar el camí. Però per fer les “paus” amb la parella es necessita la col•laboració de les dues parts. M’agradaria anònima ex “enamorada” del PSC que ens donis un cop de mà amb les teves aportacions. I encara m’agradaria més que oblidessis les infidelitats i ens deixis tornar a casa. Moltes gràcies!

    ResponElimina
  3. Yo sí soy militante y también he estado enamorada del PSC al que le he dedicado mi poco tiempo disponible y mi admiración. Poco a poco ha venido el desencanto como bien utiliza el símbolo de la pareja Enric, y la decepción de ver que no íbamos por el mismo camino ni teníamos las mismas sensibilidades. Empezó el desencanto cuando me fui enterando de esas cosas que te parece mentira que las apruebe tu partido.

    • Por ejemplo votaciones de la mano del PP en referencia al maltrato animal, y a la hora de considerar, lo que claramente es una tortura y una salvajada (los toros) como un bien de interés cultural y turístico, que nos costara tanto conseguir a la comisión de la ILP, que fuimos a hablar con el Sr. David Pérez, para que se diera libertad de voto a los parlamentarios (Y que a pesar de eso no hicieron uso, y haya tenido que agradecer su aprobación a CiU ¡manda narices!) Y no, esto no es poca cosa, o algo sin importancia, la insensibilidad de muchos poíticos al maltrato animal, dice mucho de su persona.

    • Que también de la mano del PP se desestimara la dejación por las hipotecas. (yo no salía de mi asombro y mi incredulidad).

    • Que viniera por dos veces el Papa, al país que más ha viajado. Y que durante el gobierno socialista se le pagara a la Iglesia 10.000.000.000 de euros (1.663.860.000.ooo patas) y que eso equivale a 23.474.178 subsidios de desempleo de 426 euros, 16.627.868 pensiones mínimas de 601.40 euros y 15.590.895 salarios mínimos interprof de 641,40 euros Y que encima el gasto de los jovencitos beatos se haya tenido que pagar con fondos públicos. Comida, transporte y alojamiento. Habiendo tanto parado que no tiene acceso a ninguna de las tres cosas.

    • Los ataques de la policía madrileña bajo mandato socialista y que encima Blanco salga a defender la actuación policial.

    • El silencio en Cataluña de los socialistas ante la actuación de Felix Puig y que junto al PP no hayan pedido su dimisión.

    • Que hayamos estado invirtiendo en época de crisis tantos millones de euros en armamento militar.


    * Que no escucharan el clamor popular y sigan lejanos a él, al descontento de tanta gente, ante tanta degradación de la idea socialista.

    * Que no incorporaran a ninguno de los personajes centrales de la protesta, siendo personas preparadas para afrontar caminos distintos a su discruso, ni siquieras les escucharan. MUñoz Sanpedro, Arcadi Oliveras y el profesor Navarro.
    Y no sigo porque ni la razón ni lo sentimientos me dan para más…. y lo que me callo.
    Silviacas

    ResponElimina